خدمات شرکت کیان
لوله بازکنی
لوله بازکنی

هنگامی به لوله بازکنی نیاز داریم، که با مشکلاتی نظیر گرفتگی لوله یا سینک، بالا زدن چاه فاضلاب و چنین مواردی مواجه شده‌ایم. ممکن است به جای مراجعه به متخصصان اتحادیه لوله بازکنی یا استفاده از شماره افراد لوله بازکنی، بخواهید با پودرها و اسیدهای لوله بازکنی مشکل‌تان را رفع کنید. توصیه می‌کنیم به خاطر امکان بروز خطر و آسیب این روش‌ها، از خدمات تخصصی لوله بازکنی با دستگاه لوله بازکنی کمک بگیرید.

تخلیه چاه
تخلیه چاه

تخلیه چاه فاضلاب یک کار کاملا تخصصی است، و لازم است کسی که مسئولیت این کار برعهده می‌گیرد باتجربه و متخصص باشد تخلیه چاه یا همان تخلیه چاه فاضلاب خدمتی است بسیار پردرخواست که در صورت به تعویق افتادن انجام آن، شاهد مواردی مانند انتشار بوی نامطلوب در محیط، و همچنین از بین رفتن امکان استفاده از حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و … خواهید بود. در صورت پر شدن چاه فاضلاب به سرعت اقدام به تخلیه چاه کنید

تشخیص ترکیدگی
نشت یابی

اگر سیستم لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان شما قدیمی و پوسیده شده و یا با استانداردهای روز مطابقت ندارد و هر روزه شما را درگیر مشکلات نم و رطوبت دیوار و سقف و… نموده و ساختمان شما بوی رطوبت می دهد فقط کافیست برای رفع مشکل با شرکت خدمات فنی کیان تماس بگیرید تا با دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله محل نشتی را شناسایی کنند و بهترین و ارزان ترین راهکار را به شما ارائه نمایند شرکت کیان برترین شرکت خدماتی

حفاری چاه فاضلاب قم
حفاری چاه فاضلاب

برای حفاری چاه فاضلاب حتما شرکت‌های معتبر در این زمینه را هدف قرار دهید تا بتوانید از خدمات کامل ارائه شده توسط آنها بهره‌مند شوید. توجه به نوع خاک در مورد چاه‌های جذبی از اهمیت بالایی برخوردار است، ولی در مورد چاه‌های شما یک نوه آن در حین حفاری آن چنان حائز اهمیت نیست، یک کارشناس در این زمینه به راحتی می‌تواند، ارزیابی مطلوبی در این راستا انجام داده و مناسب ترین گزینه را در نظر بگیرد.

نصب توالت فرنگی

نصب توالت فرنگی ممکن است کاری بسیار دشوار به نظر بیاید. کاری که نیاز به زمان برای یادگیری و مستلزم تخصص می باشد اما باید بگوییم که این طور نیست. بیشتر افراد می توانند توالت فرنگی های منزلشان را خودشان بدون دردسر تعویض و نصب نمایند.این کار هزینه زیادی را که در صورتی که مهارت کافی ندارید با شرکت کیان تماس بگیرید تا از خدمات ما بهره مند شوید

شماره تماس

0919-615-6824

شماره تماس

0912-351-1054

شماره تماس

0919-615-6824

کول گذاری چاه فاضلاب قم
کول گذاری چاه

کول گذاری یکی از خدمات شرکت های تخلیه چاه است که در آن با استفاده از کولهای سیمانی برای چاه ستون درست می کنند. با انجام عملیات کول گذاری از ریزش آن جلوگیری می شود. این عملیات جهت جلوگیری از ریزش دیواره چاه و تخریب آن صورت می گیرید. همچنین با انجام عملیات کول گذاری چاه می توان آن را نو سازی نمود.

لایروبی چاه فاضلاب قم
لایروبی چاه

لایروبی چاه فاضلاب یعنی عملیاتی که طی آن اجسام ، گل و لای و لجن از مجرای گذر مایعات، اعم از آب یا فاضلاب، خارج می گرددلایروبی چاه فاضلاب و لایه روبی چاه با استفاده از نیروی انسانی که به درون چاه می رود را لایروبی با نیروی انسانی یا لایه روبی با نفر با استفاده از مقنی گویند.

چاه بازکنی کیوانفر

رفع گرفتگی لوله یا به عبارت دیگر لوله بازکنی در کیوانفر یا چاه بازکنی کیوانفر روش های مختلفی دارد که بهترین روش آن استفاده از فنر لوله بازکنی کیوانفر و دستگاه ژنراتور میباشد. در روش فنر زنی لوله های فاضلاب ( چاه بازکنی کیوانفر با فنر – لوله بازکنی در کیوانفر ) : به دلیل چرخش و دوران فنر دور تا دور جداره داخلی لوله جرم گیری و پاک میشود و خطری هم لوله ها را تحدید نمیکند مگر اینکه لوله بدون ساپورت باشد یا چسب آن از بین رفته باشد .

لوله بازکنی کیوانفر

لوله بازکنی کیوانفر

یک سرویس کار ماهر و با تجربه برای هر چاهک فنر مخصوص آن لوله را استفاده میکند برای مثال برای رفع گرفتگی توالت از فنرسایز 16 یا حداکثر سایز 18 استفاده میکنند برای چاه های کف شوی و لوله هایی که از سایز لوله 6 استفاده شده از فنر 14 استفاده میشود , برای لوله های ورودی و خروجی منهول و سپتیک که معمولا از لوله هایی به قطر 12 – 15 – 20 سانتیمتری بسته به مقدار حجم ورودی فاضلاب لوله کشی میشود حداقل فنر سایز 18 به بالا باید استفاده نمود

علت گرفتگی لوله ها فاضلاب کیوانفر

بوی ناخوشایند گرفتگی لوله‌ ها برای همه آزار ‌دهنده است. فرض کنید اگر چند ساعت قبل از رسیدن مهمان ‌ها به منزل این اتفاق رخ دهد، می تواند مشکلات و دردسرهای فراوانی به وجود آورد. بسیاری از افراد برای رفع مشکل از انواع مواد و شوینده‌ های قوی و اسیدی استفاده می کنند که جز آسیب رساندن به عمر لوله ها، تاثیر چندانی ندارند. اغلب راه‌ ها‌یی که خودمان برای باز کردن لوله امتحان می‌کنیم، موقتی هستند و یا حتی مشکل را برطرف نمی‌کنند. در حال حاضر بهترین راه حل برای ساکنین کیوانفر ، استفاده از خدمات شرکت های لوله بازکنی کیوانفر می باشد.

این گونه مشکلات دلایل زیادی می تواند داشته باشد که بعد از بررسی فرد لوله بازکن، علت اصلی آن مشخص می شود. در اکثرمواقع ممکن است ته‌ مانده‌ غذا‌ها در لوله گیر کرده باشد و یا اشکال از گرفتگی سرویس بهداشتی و لوله های فاضلاب باشد. در فرایند لوله بازکنی کیوانفر ، باتوجه به تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می گیرد، در سریع ترین زمان ممکن مشکلات تاسیساتی بوجود آمده رفع می شود.

افتادن اشیاع در داخل لوله

بعضی از لوله ها بافتادن اشیائی مانند سرشیر قاب شامپو و… مسدود می شود. که در این صورت ما از انبر یا گیره مخصوص برای در اوردن شیع استفاده می کنیم تا لوله کاملا باز شود. اکثرا این مورد در سیفون اتفاق می افتد توجه داشته باشید در این موارد فنر زنی تاثیر ندارد. وفقط انرا جابه جا میکند و اگر هم لوله باز شود موقتی است پس باید دربیاید یا از سیفون رد شود.

اگر هم در لوله شما اشیاء قیمتی افتاده باشد مانند گوشی وجواهرات در لوله افتاده باشد در صورتی که از سیفون رد نشده باشد, می شود ان را بیرون اورد که ان هم به وسیله نیروی کار ما انجام می شود.

گرفتگی به دلیل رسوبات لوله فاضلاب

لوله هایی مثل لوله اشبپز خانه و توالت هستنگ که در اثر گذشت چند و قت و مصرف لوله رصوب میگیرد و رفته رفته مسیر رد شدن اب از لوله تنگ میشود و در نهایت لوله را میگیرد که تنها راه باز کردن فنر زنی با فنر فولادی است و باید توسط نیروی کار مجرب انجام شوداگر نیروی کار تشخیص دهد که لوله رصوب دارد عمل رصوب گیری را انجام میدهد که اگر این کار انجام نشود یک مسیر باریک از لوله باز میشود و لوله زود به زود میگیرد ولی با رسوب گیری عمر لوله شما بیشتر می شود. جهت اطلاع بیشتر با شرکت کیان تماس بگیرید

هزینه و قیمت لوله بازکنی کیوانفر

قیمت انجام برخی خدمات به دلیل مشخص نبودن شرایط کار و بستگی به فرد متخصص نرخ‌های متفاوتی پیدا کرده است. عوامل زیادی در تعیین قیمت هم موثر هستند. این مسئله باعث ایجاد سردرگمی برای بسیاری از مشتریان می‌شود. اگر شما هم به دنبال لوله بازکنی ارزان در کیوانفر هستید، می‌توانید با همکاران لوله بازکن کیوانفر برای ارائه خدمات به شما تماس بگیرید.

چاه بازکنی کیوانفر

چاه بازکنی کیوانفر

البته قیمت‌های مربوط به خدمات باید طبق نرخ‌نامه اتحادیه باشد. مجموعه مستر لوله بازکن، در عین پوشش تمامی مناطق کیوانفر ، استفاده از بروز‌ترین تجهیزات و در اختیار داشتن کادری مجرب همواره قیمت ارزان برایش مهم بوده است. این اطمینان خاطر به شما داده می‌شود که بهترین خدمات را با کمترین هزینه نسبت به سایر مجموعه‌ها دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید تمامی خدمات لوله بازکنی کیوانفر را با کم‌ترین هزینه و سریع‌ترین زمان از ما بخواهید.

ویژگی‌های چاه بازکن کیوانفر

پوشش کل مناطق

اگر به دنبال متخصصینی برای لوله کشی آب، لایروبی چاه، کول گذاری، رفع نم و لوله بازکنی‌ کیوانفر هستید، که به سرعت در محل شما حاضر باشند، حتما با مشاوران ما در مجموعه مستر لوله بازکن تماس بگیرید.

ارزان بودن این شرکت نسبت به سایر رقبا

همانطور که گفته شد قیمت لوله بازکنی کیوانفر از جمله فاکتور‌هایی است که برای مشتریان مهم است. قیمت ‌های ارائه شده برای تمامی خدمات از لایروبی چاه تا لوله بازکنی در کیوانفر باید طبق تعرفه اتحادیه باشد

استفاده از ابزار‌های پیشرفته

بروز‌ بودن تجهیزات از جمله موارد بسیار مهم در صنایع آب و فاضلاب است. استفاده از روش‌ها و ابزار‌های سنتی لوله بازکنی کیوانفر در کنار سرعت کم و دقت پایین، ایجاد کثیفی نیز دارند. اما با استفاده از ابزار‌های جدید، در کمترین زمان می‌توان بهترین نتایج در تخلیه چاه و لوله بازکنی کیوانفر را شاهد بود.

مستقر بودن نیرو‌های متعدد

مشکلات گرفتگی لوله ممکن است به سمت تخریب بعضی قسمت‌های دیگر کنند. یا ممکن است شما به دلیل مشغله دوست داشته باشید تا خدمات مورد نیاز را در اسرع وقت دریافت کنید

راههای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

پیشنهاد لوله بازکنی کیوانفر برای اجتناب به گرفتگی لوله , علاوه بر جلوگیری و مراقبت از ورود جسم خارجی و مصالح ساختمانی به داخل راه آب فاضلاب , شستشوی لوله فاضلاب است .هر چند وقت یکبار با استفاده از آب گرم و پودر ماشین لباسشویی ( به علت کف کمتر) , سینک ظرفشویی و سرویسهای بهداشتی را شستشو دهید.

لوله بازکن کیوانفر

لوله بازکن کیوانفر

حدالامکان از استفاده از اسید و باز قوی برای بازکردن لوله ها خودداری کنید. فنر لوله بازکنی یکی از راههای رایج و معمول بازکردن لوله ها و راه آب است . استفاده تلفیقی از دستگاه فنر لوله بازکنی و اسید لوله بازکنی نیز یکی از راههای مرسوم در این زمینه است.

شرکت کیان چه لوله های را باز می کند

  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه
  • رفع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی
  • باز کردن لوله ناودان پشت بام
  • باز کردن لوله پارکینگ و حمام
  • رفع گرفتگی لوله های سیمانی

علت اینکه لوله های آشپزخانه زودتر کیپ میشود چیست؟

۱ – لوله های آشپزخانه قالبا لوله ۶ یا نهایت ۸ است در صورتی که مثلا در لوله دستشویی از لوله ۱۰ استفاده میشود. پس یک علت ،باریکی خود لوله است.

۲ – استفاده زیاد و آب ریزی زیاد در این لوله هاست که زودتر میگیرد.

۳- شاید اصلی ترین علت این باشد که بخاطر شستشوی ظروف چرب و ریختن پس ماندهای غذا ها و همچنین وجود پرز و مو در لباس ها در شستشویی لباسشویی که همه اینها در دیواره لوله رسوب کرده لوله را باریک و تنگ میکند . نمونه شکل ۱ بالا

۴ – شیب کم لوله یا ایجاد انحنای زیاد در لوله با استفاده از زانویی زیاد در مسیر لوله کشی نیز میتواند باعث گرفتگی شود.

مراحل تخلیه چاه کیوانفر

اولین مراحل تخلیه چاه کیوانفر و بازسازی چاه پیدا کردن درب چاه یا محل قرار گیری چاه می باشد. و در مرحله دوم باز کردن درب چاه با تخریب قسمتی از طوقه چاه شروع می شود و با برداشت گلدانی چاه و معلوم شدن انتهای چاه، چاه آماده تخلیه چاه کیوانفر می باشد و در این مرحله چاه به وسیله ماشین تخلیه چاه(ماشین های تخلیه چاه ۶ تن و ۱۲ تن می باشند)که با روش پمپ لجن کش و یا دستگاه مکنده چاه تخلیه می شود.

تخلیه چاه کیوانفر

تخلیه چاه کیوانفر

و در مرحله بعد ۹۰ درصد چاه های دارای انباری نیاز ۱۰۰ درصد به لایروبی به وسیله نیروی انسانی دارد.در این مرحله چاه های فاضلاب به وسیله متخصص چاه که مقنی نام دارد ، مقنی به درون چاه می رود و چاه را لایروبی می کند

عوامل موثر بر قیمت تخلیه فاضلاب کیوانفر

1-تعداد سرویس ها

2- نوع فاضلاب و لجن

3- متراژ شیلنگ تخلیه چاه

4- نوع عمل تخلیه مانند:تخلیه کردن چاه با استفاده از تخلیه چاه با پمپ لجن کش 3 فاز یا استفاده از پمپ های تک فاز

5- همچنین تخلیه چاه با مکنده ساکشن گران تر می باشد

6-محلی که باید انجام بگیرد عمل تخلیه فاضلاب در تخلیه چاه تهران صورت بگیرد.(مسیری که برای تخلیه بار به خارج شهر باید طی شود تا فاضلاب تخلیه شود).

7-لایروبی چاه

8- کف تراشی و تراش چاه

چه عواملی در پر شدن چاه دخیل هستند؟

به طور کلی عواملی مانند عمق و قطر چاه، متراژ انباره چاه و جنس زمینی که چاه در آن حفر شده است، در پر شدن چاه مؤثر هستند.

-قطر چاه فاضلاب
هر چه چاه قطر کمتری داشته باشد، نفوذپذیری دیواره آن سریع‌تر کاهش پیدا می‌کند و چاه زودتر پر می‌شود.

-عمق چاه فاضلاب
عمق چاه نیز مانند قطر چاه اگر کم باشد نفوذپذیری دیواره چاه سریع‌تر کاهش پیدا می‌کند و انباره سریع‌تر پر می‌شود و نیاز به تخلیه پیدا می‌کند.

-متراژ انباره چاه
اگر انباره چاه کم باشد مسلماً چاه سریع‌تر پر می‌شود و نیاز به تخلیه پیدا می‌کند.

-جنس خاک محل حفر چاه
آب در ون چاه فاضلاب از طریق دیواره‌های چاه به زمین‌های اطراف نفوذ می‌کند. اگر زمینی که چاه در آن حفر شده باشد، نفوذپذیری کمی داشته باشد، چاه سریع پر می‌شود و نیاز به تخلیه پیدا می‌کند.

سایر خدمات شرکت کیان در زمینه تخلیه چاه

  • تخلیه چاه کیوانفر با پمپ لجن کش و ماشین آلات پیشرفته و شلنگ های به طول ۵ تا ۱۰۰ مت به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی
  • تشخیص محل دقیق چاه و دهانه چاه با دستگاه بدون خرابکاری
  • باز کردن دهنه چاه به صورت تضمینی به طوری که به چاه هیچ خسارتی وارد نشود
  • تعمیر و ترمیم چاه و دهانه چاه پس از تخلیه چاه کیوانفر
  • رفع گرفتگی راه آب و لوله فاضلاب و تخلیه چاه کیوانفر
  • در آوردن اشیاء قیمتی از چاه و توالت
  • باز کردن لوله های سیفون توالت فرنگی و سنتی

پیدا کردن محل دقیق چاه

در بسیاری از خانه ها و ساختمان های کیوانفر به دلیل عدم وجود نقشه و یا نقل و انتقال و واگذاری بنا به شخص دیگر اطلاع دقیقی از محل چاه فاضلاب و دهانه آن وجود ندارد. این مسئله باعث می شود تا برای یافتن محل چاه از سعی و خطا و حدس و گمان و روش های سنتی مثل استفاده از لیوان برای شنیدن صدای آب و … استفاده شود و در بیشتر مواقع به دلیل کندن جاهای اشتباه منزل دجار خسارت می شود.

تخلیه چاه فاضلاب کیوانفر

تخلیه چاه فاضلاب کیوانفر

خوشبختانه شرکت تخلیه چاه کیوانفر با دستگاه های بروز و نیروهای با تجربه و گاها در دست داشتن نقشه ساختمان های مناطق کیوانفر به سرعت محل دقیق دهانه چاه را شناسایی کرده و از کندن های بی مورد و استباهی زمین جلوگیری می کنند.

نشانه های پر شدن چاه فاضلاب کیوانفر

  • بوی نامطبوع فاضلاب چاه در ساختمان
  • بوی نامطبوع فاضلاب چاه در توالت و دستشویی و حمام
  • بالا زدن آب توالت و دستشویی
  • هجوم ناگهانی تعداد زیادی از حشرات موزی مانند سوسک
  • نشست خاک و زمین اطراف چاه
  • مرطوب شدن اطراف دریچه چاه

برای افزایش طول عمر چاه فاضلاب چه باید کرد

با رعایت چند نکته می‌توان نیاز به پرداخت قیمت تخلیه چاه کیوانفر و استفاده از ماشین تخلیه چاه را کاهش بدهید. برای مثال، می‌توانید برای افزایش طول عمر چاه فاضلاب، پس از تخلیه چاه کیوانفر آن را لایروبی نیز بکنید. زیرا فضولات پس از مدتی سخت می‌شوند، و به کف و دیواره چاه فاضلاب خواهند چسبید.

لوله بازکنی قم تخلیه چاه قم

لوله بازکنی قم تخلیه چاه قم

این موضوع ضریب نفوذ مایعات در کف چاه، و همچنین قطر چاه را کاهش می‌دهد. به همین ترتیب، لازم است در فواصل زمانی کوتاه‌تری به کمک گرفتن از ماشین تخلیه چاه و ماشین تخلیه چاه نیاز پیدا کنید. در عملیات لایروبی، تمامی این مواد جامد چسبیده به دیواره و کف چاه کنده شده و سپس تخلیه می‌شود.

تخلیه چاه کیوانفر با پمپ لجن کش

تخلیه چاه کیوانفر با پُمپ لجن کش عملی است که طی آن فاضلاب و لجن ها مخصوصاً فاضلاب خانگی چاه ها را به وسیله این روش تخلیه می کنند. در این روش پمپ تخلیه چاه به کف چاه یا سپتیک ها فرستاده می شوند و پُمپ پس از روشن شدن فاضلاب را خرد کرده و به سمت بالا انتقال می دهد. و این فضولات به وسیله شیلنگ ها و لوله های مخصوص به درون مخزن ماشین ریخته می شود.

یکی از دلایل استفاده از پمپهای لجن کش بی سر و صدا بودن آن می باشد و هیچ گونه سرو صدایی ندارد و مزاحمتی برای همسایه ها ایجاد نمی کند و بر خلاف آن تخلیه چاه پمپ های وکیوم ساکشن که مانند جارو برقی عمل می کنند صدایی بسیار گوش خراش دارند.پُمپ ساکشن برای رستوران ها بسیار مناسب می باشد.

لوله بازکنی شرکت کیان
  • خدمات رسانی فوری در تمامی مناطق در حداقل زمان
  • کلیه اعضای تیم ما دارای چندین سال تجربه کاری موفق و حرفه ای هستند.خدمات خود را با استفاده از بروزترین ابزارها انجام می‌دهیم.
  • همواره کیفیت خدمات در اولویت ماست. و به رضایت مشتریان می‌اندیشیم.
  • تلاش ما بر ارائه خدمات با منصفانه‌ترین هزینه می‌باشد.
  • انجام خدمات با تضمین کیفیت کار.
  • انجام کلیه مراحل کار بدون کثیف کاری.
  • تحویل پس از انجام کار به‌صورت تمیزکاری شده

تضمین بهترین قیمت

پوشش کل مناطق

کمتر از یک ساعت

نظافت محل کار

تماس با شرکت کیان